فروش طوطی کاسکو جوان دستی

خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو

کاسکو پرنده ای باهوش و دارای استعداد بالا در یادگیری ، درک کلمات مفاهیم و رفتارها ، توانایی بسیار بالا در سخن گویی و بیان کلمات و پاسخ درست به رفتارها می باشد ، به طوری که از نظر علمی نیز درجه ی هوش و استعداد یککاسکو خوب آموزش دیده در حد یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان و یا یک میمون می باشد و این دلیلی مناسب برای محبوبیت کاسکو در کنار سایر طوطی های زیبا می باشد. در اکثر موارد افراد خرید جوجه کاسکو و یا کاسکو جوان را جهت تربیت دلخواه ترجیح می دهند و تقاضای خرید کاسکو جوان بیش از خرید کاسکو بالغ می باشد.

فروش طوطی کاسکو جوان دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای  پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو جوان دستی می باشد که یک طوطی کاملا سالم با رفتاری کاملا اجتماعی است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید هم چنین این کاسکو جوان در حال حاضر ۱.۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و  کاملا واضح را دارد . هم چنین این طوطی کاسکو کاملا مستعد یادگیری تعداد زیادی کلمه می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای  پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>