فروش طوطی کاسکو دستی شده ی سخنگو

خرید طوطی کاسکو سخنگو 4 ساله

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک طوطی از خانواده ی Psittacidae است که یکی از باهوش ترین طوطی های دنیا محسوب می گردد و به خاطر رفتاری ملایم و دوستانه ای که با اطرافیانش دارد و هم چنین توانایی تقلید صدا به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی های جهان معرفی شده است .هم چنین کاسکو یک طوطی با طول عمر بالا است که به طور متوسط ۵۰-۶۰ سال عمر می کند. هم چنین از کاسکو همواره به عنوان یک طوطی اجتماعی و مهربان یاد می شود و سطح هوش آن در حد یک دلفین ، میمون و حتی یک کودک ۴-۵ ساله انسان است و کاسکو قادر به هماهنگی با یکدیگر برای حل مسائل نیز می باشند .

فروش طوطی کاسکو دستی شده ی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو دستی شده ی سخنگو می باشد که یک طوطی بسیار باهوش ، شاداب و دوست داشتنی با رفتارهایی کاملا اجتماعی و دوستانه است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید ، هم چنین این کاسکو ۲ ساله یک طوطی بسیار باهوش است که توانایی بیان ۲۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو دستی شده ی سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

هم چنین جهت مشاوره می توانید با شماره ۰۹۳۹۴۴۰۳۲۹۰ تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>