فروش لوری رنگین کمان جفت خورده

فروش لوری رنگین کمان جفت خورده

لوری رنگین کمان یک طوطی بسیار زیبا می باشد که بومی استرالیا می باشد و در واقع زیبا ترین جنس از لوری ها می باشد به صورتی که هر نقطه از بدنش به یک رنگ دیده می شود و زیبایی فوق العاده ای به این لوری بخشیده است و موجب شده در لیست زیباترین طوطی ها قرار بگیرد و افراد بسیاری در گروه علاقه مندان لوری رنگین کمان قرار گرفته اند و هم چنین افرادی بسیاری نیز تمایل به تکثیر و پرورش این طوطی فوق العاده زیبا می باشند. هم چنین از ویژگی های مثبت یک لوری داشتن رفتاری اجتماعی و مهربان می باشد.

فروش لوری رنگین کمان جفت خورده

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک جفت لوری رنگین کمان جفت خورده ی بسیار زیبا و مولد می باشد که مورد بسیار مناسبی برای افرادی که تمایل به تکثیر لوری رنگین کمان دارند می باشند ، این جفت لوری رنگین کمان در حال حاضر ۴ ساله می باشند و فروش آنها مشروط به جوجه دادن می باشد و اینکه جوجه می دهند تضمین می گردد ، هم چنین لوری ماده کاملا رام و دستی شده و اهلی است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید لوری رنگین کمان جفت خورده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    yek seri masaele marboot be sharayete kasb va bazar

  2. رسول می‌گه:

    دلیل اینکه قیمت نمیذارید چیه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>