فروش ماکائو اسکارلت سخنگو

20140206_150733

ماکائو اسکارلت سخنگو یک نوع ماکائو بزرگ جثه می باشد که دارای بدنی به طول حدودی ۹۶ سانتی متر می باشد ، هم چنین از ویژگی های بارز یک ماکائو اسکارلت باید به داشتن پرهایی درخشان و با رنگ های روشن اشاره نمود که این ماکائو را با یکی از زیباترین ماکائو های سراسر جهان تبدیل نموده است. هم چنین متوسط طول عمر ماکائو اسکارلت چیزی حدود ۵۰ سال می باشد که در شرایط اسارت تا ۷۵ سال نیز گزارش شده است و این ماکائو اسکارلت هم چنین به عنوان یک ماکائو بسیار باهوش و جذاب یک همدم مناسب برای افراد می باشد .

20140206_150733

با توجه به تقاضای تعدادی از دوستان در مورد خرید ماکائو بسیار زیبا و جذاب اسکارلت دنیای پرندگان اقدام به فروش ۱ عدد ماکائو اسکارلت بسیار باهوش نموده است که این ماکائو اسکارلت بسیار زیبا کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد ، هم چنین ماکائو اسکارلت دنیای پرندگان بسیار باهوش می باشد و از قدرت سخن گویی بسیار بالایی نیز برخوردار است به طوری که در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید ماکائو اسکارلت می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله ۵۰ میلیون

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    ۱۲۰۰۰۰۰۰ T

  3. محمد می‌گه:

    ببخشید من خریدار هشام لطفا قیمت

  4. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dost aziz
    amo babi doset darim vagt kardi ye sar bezan

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>