فروش ماکائو اسکارلت

photo

ماکائو اسکارلت یک نوع ماکائو درشت جثه می باشد که طول بدنش حدود ۹۶ سانتی متر می باشد و همانند سایر ماکائوها نیمی از طول بدنش مربوط به دم آن می باشد. هم چنین قابل ذکر است که ماکائو اسکارلت از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و عمده ی قسمت های بدنش به رنگ قرمز و قسمت شانه ها و بال به رنگ آبی روشن می باشند. هم چنین ماکائو اسکارلت در اسارت دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و در شرایط مناسب چیزی حدود ۷۵ سال زندگی می کند که این ویژگی ها این ماکائو را تبدیل به یک حیوان خانگی محبوب و زیبا گردانیده که طرفداران بسیاری را جذب نموده است.

یکی از مواردی که در لیست فروش ماکائو دنیای پرندگان قرار دارد فروش ماکائو اسکارلت سخنگو می باشد که این ماکائو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و یک طوطی کاملا اجتماعی و زیبا می باشد ، هم چنین این ماکائو اسکارلت که در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد یک ماکائو سخنگو بسیار جذاب است و توانایی مناسبی نیز در سخن گویی کسب نموده است .

 برای بازدید از فروشگاه و خرید ماکائو اسکارلت سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    az 12/ooo be bala

  2. وحید می‌گه:

    چنده قیمتش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>