فروش مرغ عشق وحشی

فروش مرغ عشق وحشی

مرغ عشق یک نوع طوطی زیباست که بومی استرالیا می باشد و دارای جثه ای بسیار کوچک است. مرغ عشق یک طوطی بسیار اجتماعی می باشد به طوری که در طبیعت به صورت گله ای زندگی می کند و در استرالیا به دلیل شرایط خوبی که دارد میزان تکثیر بالاست و در گذشته از مرغ عشق به عنوان غذای خوب یاد می کردند. هم چنین مرغ عشق یک طوطی بسیار زیبا ، هوشمند و اجتماعی می باشد که از بازی کردن و مصاحبت با انسان ها لذت می برد. قابل ذکر است که این طوطی بسیار کوچک توانایی یادگیری و تقلید صداها و کلمات را نیز دارد و بسیار علاقه مند به سوت زدن می باشد. طول عمر متوسط یک مرغ عشق در شرایط خانگی چیزی حدود ۵ سال است.

فروش مرغ عشق وحشی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش تعداد محدودی مرغ عشق وحشی می باشد که یک سری مرغ عشق بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی هستند که دارای پرهایی مرتب ، صاف  و منظم چیده شده هستند و همگی از سلامت کامل برخوردارند و کاملا مناسب افرادی هستند که علاقه مند به تربیت و آموزش مرغ عشق خود می باشند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ عشق وحشی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>