مرغ مینا پرنده ای با جثه ای کوچک و البته باهوش با قابلیت یادگیری کلمات و سخن گویی می باشد که اغلب در لیست ۱۰ پرنده ی سخنگو برتر قرار دارد و از نظر سخن گویی جایگاه خوبی را کسب نموده است و این ویژگی مرغ مینا باعث شده تا به عنوان یک حیوان خانگی محبوب معرفی گردد و طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید. هم چنین قابل ذکر است که مرغ مینا یک پرنده خانگی با قدمت ۳۰۰۰ ساله می باشد و در تمام دنیا از شهرت خاصی برخوردار است . به طور کلی زیستگاه مرغ مینا از شرق افغانستان تا جنوب غربی چین می باشد و از پراکنش بسیار خوبی نیز برخوردار است.

فروش مرغ مینا سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا سخنگو می باشد که یک مینا کاملا رام و دستی شده و اهلی است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید . هم چنین این مرغ مینا یک مینا بسیار باهوش و استثنایی می باشد و کاملا مستعد یادگیری می باشد به طوری که در حال حاضر که فقط ۱ ساله می باشد توانایی بیان ۱۰ کلمه را به صورت کاملا واضح و با تن صدایی زیبا کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>