کاسکو یک طوطی بسیار باهوش با توانایی های منحصر به فرد و استثنایی می باشد تا جایی که هیچ طوطی دیگری توانایی و قابلیت رقابت با کاسکو را در زمینه ی هوش و استعداد ندارد. هم چنین کاسکو به خاطر قدرت منحصر به فردی که در سخن گویی نیز کسب نموده است به عنوان یک طوطی بسیار محبوب و پر فروش معرفی می گردد و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا به خاطر هوش و استعداد ، قدرت سخن گویی و همین طور به دلیل رفتار اجتماعی و خلق و خوی مهربانش دوست دارند و به دلیل همین ویژگی ها می باشد که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار گرفته است.

خرید جوجه کاسکو باهوش اهلی شده

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی بالغ سخنگو می باشد که یک کاسکو کاملا رام و اهلی با رفتاری اجتماعی می باشد و بسیار باهوش و مستعد یادگیری نیز است. هم چنین این کاسکو بالغ یک طوطی بسیار مهربان است و به عنوان یک همدم مناسب نیز می باشد . در حال حاضر کاسکو بالغ دنیای پرندگان ۲ ساله می باشد و توانایی بیان ۲۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی بالغ سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>