کاسکو african grey parrot یک طوطی فوق العاده باهوش و قدرت سخن گویی بسیار بالا می باشد که به دلیل ویژگی های ذکر شده اغلب به عنوان یکی از ۱۰ طوطی برتر جهان معرفی می گردد. هم چنین در مورد میزان هوش و استعداد یک کاسکو باید اشاره نمود که هوش یک کاسکو به حدی بالاست که قدرت درک مفاهیم کلمات و رفتارها را نیز دارد و به خوبی کلمات را در کنار درک معنی یاد می گیرد ، هم چنین میزان هوش یک کاسکو در منابع علمی هم رده با هوش دلفین ، شامپانزه و حتی یک کودک نوپای انسان معرفی گردیده است.

کاسکو بالغ 2 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی بال و رام می باشد که یک کاسکو کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید . هم چنین این کاسکو بالغ دنیای پرندگان که از سطح هوش بالایی نیز برخوردار است بسیار مستعد یادگیری می باشد و توانایی مناسبی نیز در بیان کلمات کسب نموده است به طوری که در حال حاضر که ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی بالغ و رام و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>