فروش کاسکو اهلی شده ی جوان

کاسکو به عنوان یک طوطی بسیار باهوش و استثنایی و هم چنین به عنوان یک طوطی سخنگو بی نظیر اغلب دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر نقاط دنیا می باشد . کاسکو علاوه بر اینکه به عنوان یک طوطی زیبا شناخته شده است و هم چنین همواره رفتاری گرم و صمیمی با صاحبانش دارد و جزو مهربان ترین طوطی ها طبقه بندی شده است از توانایی سخن گویی بالایی نیز برخوردار است و از قدرت یادگیری ویژه ای نیز بهره برده است.

 یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی شده ی جوان می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می اید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید و یک طوطی کاملا اجتماعی نیز است . هم چنین این کاسکو جوان که در حال حاضر ۱ ساله می باشد یک پیشنهاد ویژه برای تمام افرادی است که تمایل دارند خود کاسکو شان را مورد تعلیم و تربیت قرار دهند و در این سن کاسکو بسیار مستعد یادگیری نیز می باشد. هم چنین کاسکو جوان دنیای پرندگان دارای پرهایی کاملا صاف و مرتب چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorod bar shoma doste aziz
    shoma lotf darid. babat tokhme casco tamas begirid va gogeh 2/200 be bala

  2. محمود می‌گه:

    سلام.با تشکر از سایت خوبتون.. چند تا تخم نطفه دار کاسکو میخواستم..
    اگه قیمت تخم نطفه دار کاسکو و جوجه کاسکو یک ماهه رو هم بهم بگید ممنون میشم…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>