کاسکو یک طوطی خاص با ویژگی هایی بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد که هر روزه افراد بسیاری را در سراسر نقاط دنیا به خود جذب نموده و تعداد زیادی از افراد اقدام به خرید و فروش این طوطی استثنایی می نمایند و از مصاحبت با آن لذت می برند . با توجه به توانایی های چون هوش و استعداد بالا ی کاسکو ، قدرت بی نظیر در سخن گویی ، توانایی یادگیری و… می توان گفت که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا و هم چنین در لیست محبوب ترین حیوانات خانگی قرار دارد. از این رو پیشنهاد می گردد که علاقه مندان این طوطی مطابق شرایط زندگی خود کاسکو محبوبشان را انتخاب نمایند.

 یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی و بالغ شده ی بسیار شاداب  و جذاب می باشد که یک کاسکو بسیار باهوش است و توانایی مناسبی نیز در سخن گویی کسب نموده است به طوری که در حال حاضر که ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری کلمات می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>