فروش کاسکو اهلی و رام جوان

خرید کاسکو بالغ 4 ساله بسیار باهوش

کاسکو به عنوان یک طوطی بسیار جذاب و خاص همواره در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و به عنوان یک حیوان خانگی محبوب جهانی شناخته شده است. هم چنین باید اشاره نمود که کاسکو دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که سایر طوطی سانان فاقد آنها می باشند . از جمله ویژگی های متمایز یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و درک کلمات و مفاهیم در سطح بسیار بالا  و هم چنین توانایی یادگیری استثنایی و … اشاره نمود که باعث شده کاسکو در ردیف پر طرفدارترین حیوانات خانگی قرار بگیرد.

images

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی و رام جوان می باشد . قابل ذکر است که کاسکو جوان دنیای پرندگان کاملا رام و اهلی شده می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین این کاسکو که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است و بسیار مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو اهلی و رام جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>