فروش کاسکو بالغ اهلی باهوش

فروش کاسکو بالغ سخنگو رام و دستی باهوش

کاسکو به عنوان پرطرفداترین طوطی دنیا و هم چنین باهوش ترین طوطی در سراسر جهان اغلب طرفداران بسیاری را مجذوب خود گردانیده و هموراه افراد بسیاری علاقه مند به خرید و نگهداری از این طوطی استثنایی و باهوش می گردند ، به طوری که هر روزه افرادی به شمار علاقه مندان آن می پیوندند. هم چنین کاسکو دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که کمتر طوطی یا پرنده ای از این ویژگی ها برخوردار می باشند و از آن جمله می توان به قدرت سخن گویی استثنایی ، هوش و استعداد بی نظیر و توانایی یادگیری بالا اشاره نمود.

فروش کاسکو حرفه ای سخنگو

یکی از مواردی که درلیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ اهلی باهوش می باشد که کاملا رام  ودستی شده و اهلی می باشد و از توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی برخوردار است به طوری که در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۲۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است و چنان چه در شرایط آموزشی مناسبی قرار گیرد توانایی یادگیری تعداد بیشتری کلمه را کسب خواهد نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قمیت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>