کاسکو یا همان طوطی خاکستری افریقایی معروف یک نوع طوطی بسیار زیبا و جذاب می باشد که در میان طوطی های آفریقایی از جثه ای متوسط برخوردار است و هم چنین هوش و استعداد بی نظیری نسبت به تمام طوطی آفریقایی و هم چنین تمام سایر طوطی سانان دارد . از این رو اغلب از کاسکو به عنوان باهوش ترین طوطی و پرنده یاد می گردد به طوری که حتی در منابع علمی نیز درجه هوش و استعداد در حد یک دلفین و حتی یک کودک نوپای انسان درنظر گرفته شده است. هم چنین از سایر ویژگی های یک کاسکو باید به قدرت سخن گویی استثنایی و بی نظیر آن اشاره نمود که افراد بسیاری را مجذوب خود گردانیده است.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ باهوش می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین کاسکو بالغ دنیای پرندگان در حال حاضر ۳ ساله می باشد و توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی کسب نموده است ، به طوری که در حال حاضر تعداد ۵۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید و هم چنین درک بالایی نیز از تمام کلماتی که بیان می نماید کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو بالغ باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>