کاسکو یک نوع طوطی سخنگو ، بسیار باهوش و مستعد ، دارای قدرت یادگیری و قدرت سخن گویی بالا و بسیار مناسب می باشد که در میان طوطی ها ی سخنگو از محبوبیت خاصی برخوردار است و توانایی های قابل توجه و شگفت انگیزی دارد که کمتر طوطی قادر به رقابت در تمام زمینه ها با کاسکو می باشد و اغلب به عنوان یکی از ۱۰ طوطی برتر دنیا طبقه بندی شده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب نموده است. اگرچه  کاسکو یک طوطی باهوش می باشد اما تربیت و آموزش آن کار چندان ساده ای نیست و اغلب به افرادی با مشغله ی بالا توصیه می گردد که  اقدام به خرید کاسکو بالغ نمایند.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو دنیای پرندگان می باشد فروش کاسکو بالغ سخنگو می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و توانایی بسیار مناسبی نیز در سخن گویی کسب نموده است به طوری که در حال حاضر که ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۳۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو بالغ سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    لطفا تماس بگیرید در خدمتتون هستم

  2. فرهنگ خورشیدی می‌گه:

    با عرض سلام
    من یه مدتی که می خوام یه کاسکو بخرم ولی چون تا حالا نداشتم نمی دونم چی کار بکنم و قیمتشون چقدره
    باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>