فروش کاسکو بالغ سخنگو

فروش کاسکو دستی شده ی سخنگو

خرید و فروش کاسکو بالغ سخنگو اغلب با استقبال طرفداران این طوطی منحصر به فرد و جذاب مواجه می گردد و افراد بسیاری مشتاق نگهداری از یک کاسکو سخنگو فعال ، با نشاط و شاداب می باشند ، چرا که نگهداری از کاسکو یک نوع تفریح بسیار جذاب و دوست داشتنی برای اکثر افراد محسوب می شود و کاسکو پرنده ای مهربان ، باهوش ، وفادار و بیش از همه سخنگویی بسیار ماهر و توانا می باشد و تمام این ویژگی ها بر جذابیت آن میان مردم نسبت به سایر طوطی سانان می افزاید.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو بالغ سخنگو دنیای پرندگان می باشد یک کاسکو بالغ سخنگو بسیار شاداب و دوست داشتنی می باشد که در حال حاضر ۴ ساله می باشد و توانایی بالایی در سخنگویی و درک مفاهیم دارد به طوری که توانایی بیان ۵۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها کسب نموده است. این کاسکو سخنگو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری گرم و صمیمانه با اطرافیانش نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو بالغ سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر ازمیدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله دارم

  2. alireza می‌گه:

    salam agha hadi man donbale kaskoo ba gheymate 800-900 hastam mishe begid darid yana?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>