کاسکو به عنوان یک پرنده ی منحصر به فرد با ویژگی های خاص و متمایز از تمام طوطی سانان دارای هوش و استعداد بسیار بالا در یادگیری و توانایی بسیار مناسب در سخن گویی می باشد. کاسکو به علت هوش و استعداد بالایی که داراست و این قدرت سخن گویی رتبه ی  اول سخن گویی را در میان تمام طوطی سانان کسب کرده است و از نظر هوش نیز هم راستای یک میمون در نظر گرفته می شود و از این رو افراد زیادی هر روزه اقدام به خرید کاسکو سخنگو می نمایند.

یکی از مواردی که  در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ ۲ ساله ی بسیار زیبا و شاداب می باشد و توانایی مناسبی در سخن گویی و درک کلمات و مفاهیم دارد به طوری در حال حاضر توانایی بیان ۳۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از کلماتی که بیان می کند دارد ، هم چنین اگر این کاسکو سخنگو در شرایط مناسب آموزشی قرار گیرد تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت. کاسکو دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری دوستانه نیز با اطرافیانش برقرا می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو بالغ  ۲ ساله می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

1 دیدگاه

  1. nika می‌گه:

    salam man saite shoma ra link kardam mishe shoma ham saite mao ba name morghe eshgh link konid javab ra be emailam befrestin lotfan
    ba tashakooooooooor
    nika

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>