کاسکو پرنده ای باهوش و بسیار دوست داشتنی از خانواده ی طوطی سانان می باشد که اغلب به دلیل هوش و استعداد بالایی که دارد و هم چنین قابلیت تربیت پذیری بالا و استثنایی اش از محبوبیتی بسیار زیادی در میان تمام جوامع بشری برخوردار می باشد. کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار دارد و هم چنین باهوش ترین طوطی در دنیا می باشد که علاوه بر قدرت و توانایی تقلید صدا از توانایی گفتگو و بحث نیز برخوردار است و به راحتی با فرهنگ لغتی که دارد می تواند به مکالمه با یک انسان بپردازد که این ویژگی کاسکو را از تمام سایر طوطی سانان مجزا می سازد.

فروش کاسکو بالغ 2.5 ساله باهوش و دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ ۲٫۵ ساله باهوش و دستی می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و یک کاسکو بسیار باهوش و کاملا مستعد است که در صورتی که تحت آموزش های مناسب قرار گیرد توانایی بیان تعداد بی شماری کلمه را خواهد داشت .هم چنین این کاسکو اکنون که ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۳۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ ۲٫۵ ساله باهوش و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>