کاسکو یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی های بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که تعداد زیادی از مردم را در سراسر جهان به سمت خود جلب نموده است و دارای قابلیت ها و توانایی های بسیاری می باشد که سایر طوطی سانان از آن بی بهره می باشند و یا در سطح بسیار ضعیفی دارای این ویژگی ها می باشند . از این رو هر روزه افراد بسیاری به مراکز فروش کاسکو مراجعه می نمایند و اقدام به خرید کاسکو در سنین مختلف و با توانایی های متفاوت می نمایند.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ می باشد که این نوع کاسکو به افرادی که زمان و تجربه ی  کافی  در زمینه تربیت و پرورش کاسکو ندارند پیشنهاد می شود و نگهداری آن نیز آسان تر از جوجه کاسکو می باشد . کاسکو بالغ دنیای پرندگان در حال حاضر ۳٫۵ ساله می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و توانایی بیان ۴۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>