کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین و مشهورترین طوطی های دنیا شناخته شده است و به دلیل میزان بالای هوش و استعداد آن به عنوان باهوش ترین طوطی شناخته شده است و همواره افراد بسیاری علاقه مند به خرید کاسکو و هم چنین نگهداری از آن می گردند. هم چنین کاسکو توانایی بسیار بالایی در سخن گویی و یادگیری کلمات و رفتارها دارد و به عنوان یک مقلد بسیار خوب مطرح می شود. اگرچه کاسکو یک طوطی بسیار محبوب می باشد اما تربیت و آموزش آن بسیار مهم است و تمام توانایی های یک کاسکو بالغ مربوط به نوع آموزش و تربیت آن در جوانی می باشد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می اید و توانایی مناسبی در سخن گویی کسب نموده است ، به طوری که در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۴۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو بالغ رام و دستی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>