فروش  کاسکو بالغ  4 ساله

فروش کاسکو بالغ ۴ ساله

کاسکو یا همان طوطی آفریقایی یک نوع پرنده ی بسیار باهوش ، جذاب و هم چنین یک سخنگوی بسیار ماهر و متفاوت از سایر طوطی سانان می باشد به طوری که قدرت درک کاملی از کلمات ، رفتارها و مفاهیم دارد و فقط یک مقلد صدا و کلمات نیست بلکه مانند یک کودک انسان قادر به درک و پاسخ گویی به کلمات ، سوالات و رفتارها را دارد. به همین دلیل همواره کاسکو طرفداران دائمی و بسیار زیادی نسبت به تمام پرنده ها و حتی زیباترین طوطی سانان دارد و افراد بسیاری مایل به خرید کاسکو سخنگو می باشند .

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک کاسکو بالغ ۴ ساله ی بسیار باهوش ، شاداب و دوست داشتنی می باشد که این این کاسکو در حال حاضر به خوبی روی دست می آید و به خوبی با اطرافیانش ارتباط برقرار می کند و توانایی بیان ۶۵ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا دارد و هم چنین درک کاملی از آنچه بیان می کند نیز دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکوبالغ ۴ ساله  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج  مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>