اگر چه کاسکو یا همان طوطی آفریقایی یکی از محبوب ترین طوطی ها در سراسر دنیا شناخته شده است و یکی از ۱۰ طوطی پر طرفدار معرفی گردیده است اما باید گفت که عمده ی دلیل محبوبیت و شهرت کاسکو به خاطر میزان هوش و استعداد بالای آن می باشد که هوش آن حدود یک میمون و یا یک کودک ۴ ساله ی انسان تخمین زده شده است و نمی توان کاسکو را در ردیف طوطی های زیبا قرار داد. از این رو قابل توجه است که برای به کار گیری این میزان از هوش و استعداد لازم است تا کاسکو نیز مانند هر موجود دیگری مورد آموزش قرار گیرد .

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش استثنایی می باشد که یک طوطی بی نظیر می باشد به طوری که این کاسکو در حال حاضر که ۲ ساله است تعداد نسبتا زیادی کلمه را آموخته و به خوبی بیان می کند و درک مناسبی نیز از رفتارها و کلمات کسب نموده است ، هم چنین این کاسکو ۳۸ کلمه حرف زن دنیای پرندگان بسیار مستعد یادگیری می باشد و چنان چه زمان کافی برای آموزش آن اختصاص داده شود تعداد بی شماری کلمه را بیان خواهد کرد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>