کاسکو یک نوع منحصر به فرد طوطی از خانواده ی طوطی سانان می باشد که اغلب با نام african grey parrot یا همان طوطی خاکستری آفریقایی مشهور می باشد و همواره دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و علیرغم اینکه در لیست زیبا ترین طوطی ها قرار ندارد اما به دلیل داشتن توانایی های خاصی افراد بسیاری را مجذوب خود گردانیده . از جمله ویژگی های منحصر به فرد کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی استثنایی ، توانایی بالا در یادگیری و … اشاره نمود که کاسکو را به یک طوطی محبوب و یکی از ۱۰ طوطی برتر دنیا تبدیل نموده است.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش جوان می باشد که این کاسکو جوان کاملا رام و اهلی شده می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی دارد ، هم چنین این کاسکو جوان باهوش که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد توانایی مناسبی در سخن گویی کسب نموده است و به راحتی ۲۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید. هم چنین این کاسکو بسیار مستعد یادگیری می باشد و چنان چه در شرایط آموزشی مناسبی قرار گیرد تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    forokhteh shodeh.vali mored digari mojod mibashad

  2. رسول می‌گه:

    با سلام
    ممنون میشم قیمتش رو بفرمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>