خرید و فروش کاسکو این روزها بیش از هر پرنده ی دیگری رواج یافته است و این به دلیل هوش و ذکاوت بسیار بالای کاسکو و توانایی بی نظیر آن در سخنگویی می باشد که هوش کاسکو با یک کودک ۵ ساله ی انسان قابل مقایسه می باشد و کاسکو به خوبی قادر به درک مفاهیم و معانی کلمات خواهد بود. اگرچه نگهداری کاسکو برای اغلب افراد بسیار جذاب و دوست داشتنی است اما اهلی بودن کاسکو جهت نگهداری بسیار مهم می باشد به خصوص برای افرادی که تجربه ی کافی در زمینه ی نگهداری کاسکو ندارند.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان وجود دارد فروش کاسکو جوان اهلی شده می باشد که این کاسکو جوان کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتار مناسبی با اطرافیانش دارد. هم چنین این کاسکو جوان که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید وفروش کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>