کاسکو سخنگو همواره به عنوان یک طوطی منحصر به فرد و خاص که دارای ویژگی هایی بسیار جذاب و دوست داشتنی است همواره طرفداران خاص خود را داشته و افراد بسیاری علاقه مند به خرید و فروش کاسکو هستند . اما نکته ی قابل توجه در مورد خرید کاسکو این است که افراد باید با توجه به امکانات ، علائق و شرایط زندگی خود کاسکو مورد نظرشان را انتخاب کنند و با توجه به اینکه خرید و فروش کاسکو جوان اهلی بیش از کاسکو بالغ طرفدار دارد اما نان چه شرایط و زمان کافی برای تربیت کاسکو ندارید از خرید کاسکو جوان خودداری نمایید.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان اهلی می باشد که کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می آید و یک کاسکو جوان اهلی است که در حال حاضر این کاسکو جوان ۱٫۵ ساله می باشد و دارای پرهایی کاملا صاف ، مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد. هم چنین این کاسکو جوان توانایی بیان ۴ کلمه را به صورت واضح دارد و چنان چه در شرایط مساعد آموزشی قرار گیرد توانایی بیان تعداد بی شماری کلمه را کسب خواهد کرد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. حامد می‌گه:

    سلام
    یک کاسکو دارم سوره توحید کامل حمد تقریبا کامل ۵تن صلوات شعر وچندین کلمه دیگه میخوام بفروشم
    شما خرید دارید؟
    چند میخرید؟

  3. رضا می‌گه:

    سلام داش هادی کاسکو چشم دودی میخوام.۶ تا۱۰ ماهه داری بهت زنگ بزنم؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>