کاسکو african grey parrot که اغلب با نام طوطی خاکستری آفریقایی نیز شناخته دشه است یک نوع طوطی بسیار شاخص و ارزشمند می باشد که دارای توانایی های فراتر از سایر طوطی سانان می باشد و از این رو مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . از جمله ی ویژگی های بارز یک کاسکو تربیت شده و اهلی می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی یادگیری کلمات و مفاهیم ، درصد هوش و استعداد بالا و … اشاره نمود که کمتر طوطی می توانند تمام این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشند.

images

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو جوان دنیای پرندگان قرار دارد و طرفداران خاص خود را همواره جلب می نماید فروش کاسکو جوان تربیت شده ی باهوش می باشد که یک مورد بسیار مناسب برای تمام افرادی  است که تمایل به آموزش کاسکو خود دارند چرا که این کاسکو جوان کاملا اهلی شده و رام و دستی می باشد و بسیار مستعد یادگیری نیز هست و در حال حاضر که ۱ ساله است توانایی بیان ۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و آمادگی یادگیری تعداد بسیار بیشتری کلمه را نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان تربیت شده ی باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست غزیز
    ان مورد فروخته شده اما موردهای دیگری موجود میباشد.
    اگه تمایل به خرید دارید لطف کنید تماس بگیرید.

  2. bdr.kish@yahoo.com می‌گه:

    چنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>