کاسکو پرنده ای باهوش و دارای استعداد بالا در یادگیری ، درک کلمات مفاهیم و رفتارها ، توانایی بسیار بالا در سخن گویی و بیان کلمات و پاسخ درست به رفتارها می باشد ، به طوری که از نظر علمی نیز درجه ی هوش و استعداد یک کاسکو خوب آموزش دیده در حد یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان و یا یک میمون می باشد و این دلیلی مناسب برای محبوبیت کاسکو در کنار سایر طوطی های زیبا می باشد. در اکثر موارد افراد خرید جوجه کاسکو و یا کاسکو جوان را جهت تربیت دلخواه ترجیح می دهند و تقاضای خرید کاسکو جوان بیش از خرید کاسکو بالغ می باشد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو جوان می باشد فروش کاسکو جوان رام شده و کاملا اهلی و دستی می باشد که رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. این کاسکو جوان که در حال حاضر ۲ ساله می باشد بسیار باهوش و شاداب است و استعداد خوبی در یادگیری و درک کلمات دارد به طوری که توانایی بیان ۳۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد ، هم چنین درک مناسبی نیز از این کلماتی که بیان می نماید کسب نموده است و بسیار مستعد یادگیری کلمات بیشتر می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>