کاسکو african grey parrot  یک نوع طوطی بسیار باهوش و استعداد در زمینه ی یادگیری و درک کلمات ، مفاهیم و رفتارها می باشد که چنان چه مورد آموزش صحیح قرار داده شود توانایی یادگیری بسیار بالایی دارد به طوری که درجه ی هوش و استعداد کاسکو در منابع علمی هم رده ی هوش یک کودک ۵ ساله ی انسان ذکر شده است و از این رو کاسکو دارای قدرت درک بسیار مناسبی نیز می باشد. هم چنین کاسکو در میان تمام طوطی سانان بهترین سخنگو می باشد و با آگاهی کامل کلمات را بیان می نماید که این ویژگی منحصر به کاسکو می باشد و هیچ طوطی دیگری در این سطح این توانایی را ندارد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان وجود دارد فروش کاسکو جوان رام و دستی و سخنگو می باشد که در حال حاضر ۱ ساله می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط مناسب آموزشی قرار گیرد تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>