خرید و فروش کاسکو سخنگو این روزها با استقبال بیشتری نسبت به گذشته مواجه گردیده است  و این توجه افراد به کاسکو سخنگو به دلیل قابلیت های منحصر به فرد کاسکو نسبت به سایر انواع طوطی سانان می باشد . اما افرادی که تمایل به خرید و فروش کاسکو دارند اغلب خرید و فروش کاسکو جوان سخنگو را نسبت به کاسکو بالغ ترجیح می دهند چرا که امکان آموزش به کاسکو جوان آسان تر از کاسکو بالغ می باشد و توانایی بالاتری ضمن یادگیری از خود نشان می دهد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان در لیست فروش کاسکو جوان سخنگو خود قرار داده است فروش یک کاسکو جوان سخنگو است که کاملا رام و دستی شده است که رفتار خوبی با اطرافیانش برقرار می نماید ، این کاسکو سخنگو در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۱۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح را دارد و چنان چه در شرایط مساعد آموزشی قرار گیرد و صاحبان جدیدش هم زمان کافی برای آموزش آن در نظر گیرند تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>