کاسکو یک طوطی بسیار زیبا ، جذاب ، باهوش ، دوست داشتنی و هم چنین بسیار مهربان می باشد که دارای ویژگی های بسیار متمایز و منحصر به فرد می باشد ، هم چنین کاسکو به خاطر هوش و استعداد بسیار بالا و توانایی بسیار بالا در یادگیری به عنوان یک حیوان خانگی بسیار محبوب شناخته شده است و افراد بسیاری کاسکو را به عنوان همدم خود و یک تفریح زیبا انتخاب می کنند. اگرچه کاسکو یک طوطی بسیار جذاب است و دارای ویژگی های بسیار بارز و متمایزی می باشد اما داشتن و نگهداری این طوطی نیز شرایط خاص خود را دارد .

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان شاداب می باشد که این کاسکو جوان یک کاسکو بسیار شاداب ، جذاب و دوست داشتنی می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی شده می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه دارد . هم چنین این کاسکو در حال حاضر ۱ ساله می باشد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و اکنون نیز توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان شاداب می توانید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    shoma lotf darid.ageh jojeh casco khastid ma dar khetmatim

  2. حمیدرضامعینیان می‌گه:

    سلام علیکم بنده به کاسکو علاقه دارم و دنبال یک جوجه خوب می گردم اولین بار که وارد سایت شما شدم هنوز با سایت شما کامل آشنا نشدم ولی بنظر می رسه سایت خوبی باشه و کسی واردش بشه دست خالی خارج نمیشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>