کاسکو یک نوع پرنده ی با جثه ای متوسط از انواع طوطی سانان می باشد که دارای بدنی خاکستری رنگ می باشد و به همین علت به عنوان طوطی خاکستری افریقایی نیز مشهور می باشد که در واقع باید گفت که کاسکو یک طوطی شاداب و جذاب می باشد که به دلیل داشتن یک رفتار اجتماعی ویژه و جالب توجه به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی ها شناخته شده است. هم چنین قابل ذکر است که کاسکو دارای ضریب هوشی بسیار بالایی در میان طوطی سانان می باشد و قدرت بسیار مناسبی در یادگیری نیز دارد و از این جهت در میان محبوب ترین طوطی ها قرار دارد.

 یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک کاسکو جوان ۱٫۵ ساله ی بسیار باهوش و شاداب می باشد که به خوبی رام و دستی شده و اهلی است و روی دست می اید ، هم چنین این کاسکو جوان بسیار مستعد یادگیری می باشد و مناسب افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو خودشان دارند ، هم چنین این کاسکو در حال حاضرنیز توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    gemat 2oooooo t

  2. نهام می‌گه:

    سلام آقاى ندافى -میخواستم قیمت این کاسکو رو بدونم خیلى ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>