فروش کاسکو جوان و سخنگو

کاسکو بالغ سخنگو

کاسکو یک طوطی بسیار باهوش ، جذاب ، مهربان و دوست داشتنی می باشد که دارای توانایی هایی بیش از سایر طوطی سانان می باشد که در مواردی نیز مشاهده می گردد که بسیاری از طوطی سانان فاقد برخی از توانایی های کاسکو می باشند که این ویژگی ها باعث می گردد که کاسکو به یک طوطی منحصر به فرد و متمایز از سایر طوطی سانان تبدیل گردد ، هم چنین قابل ذکر است که کاسکو نیز همانند هر موجود دیگری نیاز به تربیت ، آموزش و پرورش مناسب دارد و همواره به افرادی  که علاقه مند به کاسکو هستند پیشنهاد می گردد که پیش از اقدام به خرید کاسکو ابتدا شرایط مناسب برای پرورش کاسکو را فراهم نمایند.

 یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان و سخنگو می باشد که این کاسکو بسیار باهوش ، شاداب و جذاب می باشد و در حال حاضر ۱٫۵ ساله است و یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی است و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد. هم چنین این کاسکو جوان در حال حاضر توانایی بیان ۸ کلمه را به صورت کاملا واضح و با تن صدایی زیبا دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>