فروش کاسکو دستی سخنگو دم قرمز

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار جذاب و قابل توجه است که از ویژگی های متمایزی نسبت به سایر طوطی سانان برخوردار است و از این رو به یک طوطی جالب توجه و دوست داشتنی در سطح بین المللی تبدیل شده است. از ویژگی های طوطی کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بی نظیر ، هوش و استعداد استثنایی و رفتار گرم و صمیمانه با صاحبانش اشاره نمود. هم چنین هوش یک طوطی کاسکو به طور تقریبی چیزی معادل یک کودک ۳-۴ ساله انسان می باشد و علاوه بر سخن گویی از قدرت درک مفاهیم کلمات و رفتارها نیز برخوردار می باشد که این موارد نیز بر جذابیت های این طوطی افزوده است.

فروش کاسکو دستی سخنگو دم قرمز

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو دستی سخنگو دم قرمز می باشد که یک طوطی کاسکو شاداب و مهربان است که دارای رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش می باشد و هم چنین به خوبی رام و اهلی شده است و از سلامتی کامل نیز برخوردار می باشد. هم چنین این کاسکو دنیای پرندگان یک طوطی بسیار باهوش و سخنگو می باشد و در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۱۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو دستی سخنگو دم قرمز و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>