کاسکو به عنوان یک پرنده ی بسیار استثنایی و جذاب همواره مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و به دلایل بسیاری بیش از سایر طوطی سانان از اهمیت برخوردار می باشد ، چرا که کاسکو یک نوع طوطی خاص با توانایی بالا در سخن گویی و یادگیری کلمات و هم چنین درک کامل و مناسب از کلمات می باشد. البته اگرچه کاسکو پرنده ای باهوش و جذاب می باشد اما باید ذکر کرد که تربیت و آموزش این پرنده برای افراد تازه کار و مبتدی کار چندان ساده ای نمی باشد و باید پیش از هر اقدامی جهت خرید و فروش کاسکو با افراد صاحب نظر و خبره در این زمینه مشورت نمود.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان می باشد فروش کاسکو دستی شده سخنگو می باشد که کاملا اهلی شده و رام و دستی با رفتاری اجتماعی می باشد ، این کاسکو سخنگو که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد بسیار باهوش است و توانایی بالایی در یادگیری کلمات و درک مفاهیم دارد. کاسکو جوان دنیای پرندگان در حال حاضر توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو دستی شده سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    آدرس سایتتون رو بدید

  2. معراج می‌گه:

    سلام دوست عزیز به مناسبت افتتاح سایت ما شما (به انتخاب مدیر سایت) میتوانید بنر مربوط به سایت خود را برای تبلیغ به سایت ما بفرستید تا به مدت ۲ماه بنر شما را در سایت مان قرار دهیم.

    گذاشتن این تبلیغ برای شما رایگان است و فقط تا ۳ روز دیگر فرصت دارید تا بنر مورد نظر خود را به سایت ما بفرستید.

    شما فرد خوش شانسی هستید پس از شانستان استفاده کنید!!!!!!!!!!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>