کاسکو به عنوان باهوش ترین پرنده ی دنیا و با داشتن رتبه ی اول در سخن گویی و قدرت درک مفاهیم و رفتارها یکی از محبوب ترین پرندگان جهان می باشد و همواره افراد بسیاری در پی خرید و نگهداری از این طوطی منحصر به فرد می باشند به طوری که هر فردی با توجه به نیازهای کاسکو و شرایط زندگی خود کاسکو مناسب خود را انتخاب و خریداری می نماید ، مثلا افرادی که زمان کافی برای آموزش کاسکو و یا نگهداری یک جوجه کاسکو ندارند اقدام به خرید کاسکو بالغ سخنگو می نمایند .

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو دستی شده ی سخنگو می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش دارد و بسیار مطیع می باشد. هم چنین این کاسکو اهلی شده در حال حاضر ۲ ساله می باشد و بسیار باهوش است و قدرت بالایی در سخن گویی دارد به طوری که توانایی بیان ۳۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو دستی شده ی سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    بله موجود داریم
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. همت می‌گه:

    با سلام.

    جناب ندافی مولتی ویتامین تابرنیل AD3E موجود دارید؟ قیمت؟ امکان ارسال به شهرستان هستش؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>