کاسکو به عنوان یک نوع طوطی در میان گونه های طوطی سانان و به عنوان یک طوطی محبوب و منحصر به فرد همواره مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد و از محبوبیت جهانی برخوردار است به طوری که افراد بسیاری تمایل به خرید و نگهداری از این طوطی منحصر به فرد دارند. البته قابل ذکر است که این طوطی جذاب نیاز به مراقبت های خاص و به موقع دارد تا همواره یک طوطی محبوب باقی بماند. از جمله مواردی که پیش از خرید کاسکو باید مورد مطالعه و توجه قرار گیرند سن کاسکو ، نوع تغذیه ، نوع تربیت و … می باشد که باید در مورد هر یک به موقع اقدام نمود تا به بهترین نتایج دست پیدا کرد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو رام جوان می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری دوستانه با اطرافیانش دارد. کاسکو جوان دنیای پرندگان که در حال حاضر ۱ ساله می باشد بسیار مستعد یادگیری و باهوش می باشد به طوری که اگر زمان کافی به آموزش  آن اختصاص داده شود توانایی بیان تعداد بی شماری کلمه را کسب خواهد نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو جوان می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>