فروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و کاملا اجتماعی

فروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و کاملا اجتماعی

کاسکو یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی های کاملا خارق العاده می باشد که هیچ طوطی دیگری توانایی های آن را ندارند . هم چنین از کاسکو اغلب به عنوان یک طوطی مهربان و یک همدم خانگی طولانی مدت که سال های سال در کنار صاحبانش زندگی  می کند یاد می گردد. هم چنین از ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و یادگیری می توان اشاره نمود. هم چنین برای خرید کاسکو اغلب خرید جوجه کاسکو پیشنهاد می گردد چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار راحت تر و بهتر از کاسکو بالغ می باشد .

فروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و کاملا اجتماعی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و کاملا اجتماعی می باشد که یک کاسکو کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا اجتماعی با اطرافیانش دارد و یک کاسکو بسیار باهوش و بازیگوش است که اغلب افراد از داشتن آن لذت می برند و لحظات شادی را تجربه می نمایند ، هم چنین این کاسکو ۲٫۵ ساله باهوش توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو بالغ اهلی و کاملا اجتماعی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>