فروش کاسکو سخنگو بالغ

فروش کاسکو دستی شده سخنگو

کاسکو سخنگو پرنده ای باهوش ، شاداب ، با نشاط و دوست داشتنی می باشد که در اسارت یک طوطی منحصر به فرد خواهد بود ، چرا که در اسارت کاسکو پرنده ای وفادار ، مهربان و سخنگویی ماهر و توانا است و این ویژگی ها همگی باعث شده که خرید و فروش کاسکو سخنگو بالغ بیش از هر نوع طوطی دیگری رواج یابد و این نوع طوطی همواره طرفداران خاص خود را داشته ، با وجود اینکه کاسکو جوان و حتی جوجه کاسکو نیز موارد بسیار مناسبی جهت نگهداری هستند اما برای کسانی که زمان کافی برای تربیت و آموزش یک کاسکو جوان ندارند اغلب خرید و فروش کاسکو سخنگو بالغ پیشنهاد می گردد که در این صورت می توانند از داشتن یک کاسکو سخنگو لذت ببرند.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو بالغ دنیای پرندگان قرار دارد ، یک کاسکو سخنگو ۳ ساله می باشد که کاملا رام ودستی شده است و پرنده ای کاملا اجتماعی با رفتاری گرم وصمیمی با اطرافیانش می باشد و به خوبی روی دست می آید و درک مناسبی از کلمات دارد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر توانایی بیان ۴۷ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>