فروش کاسکو سخنگو باهوش

فروش کاسکو بالغ 3 ساله

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار خاص با ویژگی هایی استثنایی و کاملا جذاب برای تمام افراد می باشد و به واسطه  ی این ویژگی های فوق العاده طرفداران بی شماری در سراسر دنیا کسب کرده است ، چرا که کاسکو یک طوطی بسیار باهوش ، مستعد ، با درک بالا و قدرت سخنگویی بی نظیر در میان طوطی سانان می باشد و توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. اگرچه خرید و فروش کاسکو می تواند بسیار جذاب باشد اما باید ضمن خرید یک کاسکو تمام موارد ضروری جهت سلامت ، تغذیه ، نوع زندگی و شرایط مناسب زندگی کاسکو را مورد توجه قرار دهید.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک کاسکو سخنگو ۲ ساله ی  کاملا رام ودستی شده با رفتاری اجتماعی و صمیمی با اطرافیانش می باشد که توانایی مناسبی نیز در سخن گویی کسب نموده و در حال حاضر توان بیان ۳۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیایپرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. kaveh می‌گه:

    jenabe nadafi , pas az arze salam , agar pasokham ra bedahid mamnun khaham shod. dar soorati ke in casco bi sar-o-sedast lotfan gheymatash ra befarmaeed. tashakor

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>