فروش کاسکو سخنگو جوان

فروش کاسکو

خرید و فروش کاسکو سخنگو جوان رام و دستی این روزها بیش از فروش کاسکو مسن و یا بالغ مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و اغلب ترجیح می دهند که به مراکز فروش کاسکو سخنگو جوان مراجعه نمایند و یک کاسکو جوان را به عنوان پرنده ی خانگی انتخاب نمایند ، چرا که قدرت یادگیری و تمایل به درک مسائل در این سن بسیار بیشتر از کاسکو های مسن تر است و چنان چه از این سن به خوبی آموزش ببنند در سن بلوغ و حتی پیری توانایی بالاتری در سخن گویی ودرک مفاهیم خواهند داشت.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو جوان دنیای پرندگان قرار دارد یک کاسکو سخنگو جوان ۱٫۵ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتار بسیار مناسبی با اطرافیانش دارد و پرنده ای کاملا اجتماعی است و در حال حاضر توانایی بیان ۱۹ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط آموزشی مناسبی قرار گیرد تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    متاسفانه فروخته شده

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید برای شما کیس مناسبی دارم

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این پرنده فروخته شده

  4. kaveh می‌گه:

    lotfan , gheymat ?

  5. meisam می‌گه:

    قیمتش چنده

  6. kaveh می‌گه:

    jenabe Nadafi , pas az arze salam , dar soorati ke hanooz in kasko , foroosh narafte lotfan gheymatash ra befarmaeed.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>