کاسکو سخنگو به عنوان بهترین طوطی سخنگو در میان تمام طوطی سانان و با هوش و استعداد بالا در یادگیری یکی از محبوب ترین طوطی سانان در میان جوامع بشری بوده است ، اگرچه کاسکو زیباترین طوطی نیست و از نظر ظاهری حتی قابل مقایسه با بسیاری از طوطی های زیبا نمی باشد اما به دلیل قدرت و توانایی بالا در سخنگویی در میان افراد بسیاری مورد علاقه و توجه قرار گرفته است. اگرچه میزان توانایی سخنگویی یک کاسکو بسیار مهم خواهد بود و باید ضمن خرید یک کاسکو بالغ به تعداد کلماتی که بیان می کند توجه نمود اما پیش از آن باید به رام و اهلی بودن کاسکو توجه کرد که چنان چه یک کاسکو بالغ اهلی نباشد مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو سخنگو رام و اهلی می باشد که این کاسکو سخنگو در حال حاضر ۲ ساله می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و یک طوطی کاملا مطیع می باشد. هم چنین این کاسکو توانایی بیان ۳۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>