فروش کاسکو سخنگو

خرید و فروش کاسکو سخنگو امروزه به تجارتی پرطرفدار تبدیل شده و افراد بسیاری مشتاق و در پی مراکز فروش کاسکو سخنگو هستند. اگر شما در پی مراکز معتبری جهت فروش کاسکو سخنگو هستید و علاقه مند به خرید کاسکو سخنگو محبوب و مورد علاقه یتان می باشید ، یکی از مراکزی که جهت فروش کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کنیم دنیای پرندگان می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر در دنیای پرندگان اقدام به خرید کاسکو سخنگو و سایر انواع طوطی سانان نمایید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان برای فروش کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می نماید یک کاسکو سخنگو ۲ ساله بسیار شاداب و با نشاط می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می نشیند و رفتاری گرم وصمیمی با اطرافیانش دارد . این کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۳۳ کلمه را دارد و یک طوطی بسیار باهوش و مستعد می باشد و چنان چه صاحب جدیدش زمان کافی برای آموزش آن در نظر گیرد تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

 

فروش کاسکو سخنگو

فروش کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید در خدمتم

  2. حمید رضا می‌گه:

    با سلام.
    شرمنده آقا هادی. من یه جوجه کاسکو دم قرمز که گفتید دارید زیره یک ساله رو می خوام. آخرش چند به ما می دید؟ یکم دست و بالم تنگه اگه می شه یکم تخفیف بدید من مشتریتون می شم .من ساکن کرجم چه طور کاسکو رو ازتون بگیرم؟ من یه نر ملنگو خوشگل دارم که تقریبا رام شده. اونم ازم برمی دارید؟ حدوده چه قیمتی؟

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این پرنده هم قیمتش ۸۰۰/۱ هست

  4. حمید رضا می‌گه:

    با سلام
    قیمت این کاسکو چنده آقا هادی؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>