فروش کاسکو سخنگو

فروش کاسکو سخنگو

فروش کاسکو سخنگو همواره باید طبق اصول و با رعایت تمام مواردی که جهت پرورش و نگهداری یک کاسکو سخنگو ضروری می باشد انجام می پذیرد. اغلب افرادی که در پی خرید و فروش کاسکو سخنگو هستند به دنبال منابع مناسب و تخصصی فروش کاسکو سخنگو هستند چراکه اهمیت مراکز فروش کاسکو سخنگو نه تنها به خاطر فروش بلکه به دلیل نوع پرورش ، آموزش و تکثیر کاسکو سخنگو می باشد و توجه به صحت و دقت در مراکز فروش کاسکو سخنگو بسیار مهم می باشد و دقت در این مرحله بسیار تاثیر گذار و ضروری می باشد و در مراحل بعدی زندگی یک کاسکو بسیار مهم است.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد ، یک کاسکو سخنگو ۳ ساله می باشد که بسیار شاداب و با نشاط می باشد . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام ودستی و اهلی شده است و رفتاری بسیار گرم وصمیمی با اطرافیانش دارد . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر توانایی بیان ۴۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و چنان چه در شرایط مساعد آموزشی قرار گیرد تعداد زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در صورت تمایل برای شما از تایلند با تمام مدارک وارد میکنم

  2. احسان می‌گه:

    سلام خسته نباشید آیا کاسکو جفت شده مولد با تخم یا جوجه داده یا مطمئن دارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>