فروش کاسکو سخنگو

فروش کاسکو سخنگو

اگرچه خرید و فروش کاسکو سخنگو امروز برای بسیاری از افراد و کسانی که اقدام به این کار می نمایند تنها از جنبه ی تجارت آن مورد توجه می باشد اما باید توجه نمایید که مراحل پرورش ، تکثیر ، تربیت و آموزش یک کاسکو سخنگو به طور کامل مراحلی علمی و عملی می باشند که تنها افراد آگاه در این زمینه قادر خواهند بود آن را به بهترین شکل خود انجام دهند ، پس باید در زمینه ی یافتن مراکز معتبر فروش کاسکو سخنگو به خوبی تحقیق نمایید که در آینده متضرر نگردید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش کاسکو سخنگو در لیست فروش کاسکو سخنگو خود دارد یک کاسکو سخنگو ۱٫۵ ساله ی بسیار شاداب و باهوش می باشد که بسیار مستعد یادگیری می باشد و به خوبی تربیت و رام ودستی شده و روی دست می آید. این کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۲۲ کلمه را دارد و چنان چه در شرایط مساعدی نگهداری شود تعداد بیشتری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در حال حاضر ندارم ولی فروردین ۹۲ میاورم

  2. ارش می‌گه:

    با سلام.قیمت هر تخم نطفه دار کاسکو نطفه دار چقدر است؟با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>