فروش کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو اغلب پرطرفدارترین نوع در میان انواع طوطی سانان می باشد و این به دلیل ویژگی های خاص یک کاسکو چون هوش و ذکاوت بالا ، داشتن رفتار گرم وصمیمانه با صاحبانش ، قدرت بالای سخنگویی می باشد که از این رو باعث درصد بالای خرید و فروش کاسکو سخنگو نسبت به سایر طوطی سانان در سطح جهانی گشته و بیشتر افراد علاقه ی شدیدی به خرید و فروش کاسکو سخنگو و همین طور نگهداری از آن دارند و کاسکو را به سایر پرندگان و حتی در مواردی به حیوانات خانگی چون سگ و گربه ترجیح می دهند.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو دنیای پرندگان قرار دارد یک کاسکو سخنگو بسیار شاداب و باهوش می باشد که در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد و توانایی مناسبی در سخنگویی نیز دارد  . این کاسکو سخنگو در حال حاضر کاملا رام ودستی شده و اهلی است و رفتار مناسبی نیز با اطرافیانش دارد و توانایی بیان ۳۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط مناسب تربیتی و آموزشی قرار گیرد تعداد بیشتری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیا پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>