کاسکو یا همان طوطی خاکستر ی افریقایی یک نوع طوطی در میان انواع طوطی سانان و پرندگان می باشد که با وجود اینکه ظاهری چندان زیبایی ندارد در میان چند طوطی برتر و محبوب جهان طبقه بندی و نام گذاری شده است. هم چنین کاسکو به خاطر ویژگی های خاص خود که شامل هوش و ذکاوت بالا ، قدرت سخن گویی بی نظیر ،توانایی مناسب در یادگیری و … می باشد به عنوان یک پرنده ی پر طرفدار و محبوب شناخته شده است.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو ۱ ساله می باشد که کاسکو در این سن مناسب هر نوع تعلیم و آموزشی می باشد و هر فرد می تواند این کاسکو را مطابق میل خود اموزش دهد و به کاسکو محبوب خود تبدیل نماید. این کاسکو جوان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی دستی شده است و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید ، هم چنین این کاسکو کاملا مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو ۱ ساله می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    لطفا تماس بگیرید

  2. مرتضی می‌گه:

    سلام همین کاسکو رو بخوام ازتون بگیرم تقریبا چقدر درمیاد قیمتش . راستی ادرس فروشگاهتون رو هم بگید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>