کاسکو african grey parrot  یک نوع طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد که به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فردش در لیست ۱۰ طوطی محبوب و برتر جهان قرار گرفته است . علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان کسب نموده است . هم چنین کاسکو به خاطر محبوبیت فراوانی که کسب نموده است با حیوانات خانگی محبوبی چون سگ و گربه نیز رقابت می نماید و در مواردی حتی جایگزین آنها در منازل می گردد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت تکلم بسیار بالا و فوق العاده و هم چنین توانایی یادگیری عالی آن اشاره نمود که این ویژگی ها کاسکو را به یک طوطی محبوب تبدیل نموده اند.

 کاسکو فروشی جوان

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار گرفته فروش یک کاسکو ۵ ساله ی فوق العاده باهوش و استثنایی می باشد که یک کاسکو کاملا حرفه ای به شمار می آید  و توانایی بیان تعداد بی شماری کلمه را نیز کسب نموده است . از جمله اشعاری که این کاسکو باهوش می خواند می توان به :

ساقی ساقی من مستم و دیوانه …….
از دیو و درد ملولم و انسانم آرزوست ……….
قایقی باید ساخت  پشت دریا شهری ست ………
من دلم می خواهد خانه ای داشته باشم پر دوست     دوستان بنشینند کنج دیوارش      هر کسی می خواهد ……..
و … اشار نمود.
هم چنین این کاسکو استثنایی سوره ی توحید را به صورت کامل می خواند و پنج تن را نیز یاد گرفته است . از عدد ۱ تا ۲۰ را نیز به درستی و با وضوح می شمرد.
برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۵ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>