فروش کاکادو کاکل زرد شاداب سخنگو

فروش کاکادو کاکل زرد شاداب سخنگو

کاکادو یا همان cockatoo یک نوع طوطی بسیار زیبا و جذاب و هم چنین با جثه ای متوسط تا بزرگ است که اغلب به عنوان یک طوطی منحصر به فرد و دوست داشتنی معرفی می گردد و در صورت نگهداری اصولی و درست یک طوطی شاد با حرکات آکروباتیک است که اوقات مفرحی را برای صاحبانش به ارمغان می آورد  ، در این میان یکی از گونه های کاکادو ، کاکادو کاکل زرد است که یک نوع بسیار زیبا ، باهوش و سخنگو از کاکادو می باشد که دارای بدنی کاملا سفید رنگ و تاجی زرد می باشد و دارای جثه ای نسبتا بزرگ در میان کاکادو ها می باشد که طرفداران خاص خود را نیز کسب کرده است.

فروش کاکادو کاکل زرد شاداب سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو کاکل زرد شاداب سخنگو می باشد که یک طوطی کاکادو بسیار زیبا ، باهوش و شاداب است که به خوبی رام و اهلی شده است و از سلامت کامل نیز برخوردار است و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو کاکل زرد شاداب سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>