فنچ توت فرنگی از کمیاب ترین و زیباترین گونه های فنچ موجود در ایران هست. در ایران به فنچ توت فرنگی معروف هست و نام انگلیسی آن Strawberry finch و نام علمی آن Amandava amandava هست. فنچی به شدت خوش آواز هست و صدای جذاب و دل نشینی دارد. پرنده نر در فصل جفت گیری (اواخر زمستان تا اواخر تابستان) پر و بالی قرمز رنگ و با نقطه های سفید ، شبیه به میوه توت فرنگی(نامش را از اینجا گرفته) می گیرد و بسیار زیبا شده و در دیگر فصول سال رنگ خاکستری و مشکی دارد. از فنچ های دیگر کوچک تر بوده و به اندازه ۱۰ سانتیمتر رشد می کند.
این پرنده بسیار آرام و صلح طلب است ، اما در فصل جفت گیری بسیار از محدوده خود دفاع خواهد کرد که پیشنهاد می شود آنها را در قفس های خانگی به صورت تک جفت نگهداری کنید تا از درگیری بین آنها جلوگیری شود.

فنچ توت فرنگی

فنچ توت فرنگی

یک فنچ توت فرنگی بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این فنچ در حال حاضر ۱ ساله است . فنچ توت فرنگی دنیای پرندگان صدای بسیار زیبا و دل نشین دارد و پرنده ای کاملا اجتماعی است. چنانچه قصد خرید فنچ توت فرنگی را دارید برای خرید قفس آن دقت کنید چون این فنچ با توجه به جثه کوچکش از میله های قفس قناری رد می شود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید فنچ توت فرنگی به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    تماس بگیرید لطفا
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰
    هادی ندافی

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید من کلیه طوطی برزیلی های شما را خریدارم

    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰
    هادی ندافی

  3. عباس می‌گه:

    تعدادی طوطی عروس خاکستری و طوطی کتوله فیشر سبز بسیار شاداب اگر قصد خرید دارید چقدر می خرید ممنون میشوم

  4. عباس می‌گه:

    با سلام تعدادی طوطی کتوله و طوطی عروس که خودم تکثیر کردم بهترین نژاد برای تکثیر هستن از هر کدوم هر بار تا ۶ تا جوجه گرفتم .بسیار سر حال و شاداب هستن .لطفا قیمت خرید اگر قصد خرید دارید بفرمایید با تشکر.هم جوجه جوان دارم هم بالغ.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>