قناری خواننده ی آمریکایی (American Singer Canary)

قناری خواننده ی آمریکایی

قناری خواننده ی آمریکایی (American Singer Canary) با نام علمی Serinus canaria یک نوع قناری بومی ایالات متحده می باشد که بدنش به طول حدودا ۱۴ سانتی متر می باشد و حدودا تا ۱۰ سال زندگی می کند و توانایی آواز خوانی ملودیک را نیز دارد .

قناری خواننده ی آمریکایی  هم چنین به عنوان قناری رنگارنگ زرد نیز شناخته شده است. هم چنین قناری خواننده ی آمریکایی یک قناری محبوب است و  یک قناری بین قناری مرزی و قناری رولر می باشد و دارای بهترین صفات این دو نوع قناری می باشد. قناری خواننده ی آمریکایی در میان صاحبان پرندگان به دلیل شخصیت خوشایند و آواز خوانی زیبا به عنوان یک قناری محبوب شناخته شده است. آنها پرندگانی خوش اخلاق ، اجتماعی ، فعال ، پر جنب وجوش و مقاوم هستند. هم چنین قناری خواننده ی آمریکایی استحمام روزانه و بازی با آب را بسیار دوست دارد.

به طور معمول قناری خواننده ی آمریکایی به رنگ زرد می باشد اما یک سری رنگ های جهش یافته نیز دارد که از آنها می توان به رنگ های  برنز ، نارنجی ، حنایی ، قهوه ای ، آبی ، خاکستری ، سبز ، دارچینی و … اشاره نمود.

قناری خواننده ی آمریکایی باید رد قفس بزرگی نگهداری شود به طوری که داخل قفس قادر به پرواز باشد. علاوه بر رژیم غذایی مخلوط دانه باید سبزیجات تازه و برخی میوه ها نیز در رژیم غذایی قناری خواننده ی آمریکایی گنجانده شود.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>